Βρίσκεστε: Αρχική / Νέα
A+ R A-

Νέα & Ανακοινώσεις

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕΖΟΝ 2014 -15

 

                                                     
ΩΡΑ       ΔΕΥΤΕΡΑ  ΩΡΑ  ΤΡΙΤΗ ΩΡΑ  ΤΕΤΑΡΤΗ  ΩΡΑ  ΠΕΜΠΤΗ  ΩΡΑ  ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
15:30-16:45 ΝΕΩΝ 16:00-17:00 ΠΡΟΠΑΙΔΙΚΟ   16:45-17:45 ΤΖΟΥΝΙΟΡ 

ΓΗΠ.

ΔΕΛΑΣΑΛ ΓΗΠ. ΔΕΛΑΣΑΛ   ΓΗΠ. ΔΕΛΑΣΑΛ
   

16:30-17:30

ΠΑΙΔΙΚΟ 18:00-19:00 ΠΡΟΤΖΟΥΝΙΟΡ 17:00-18:00 ΤΖΟΥΝΙΟΡ  18:00-19:00 ΠΡΟΤΖΟΥΝΙΟΡ 16:45-17:45 Babini
ΓΗΠ. ΔΕΛΑΣΑΛ ΓΗΠ. ΔΕΛΑΣΑΛ ΓΗΠ. ΔΕΛΑΣΑΛ ΓΗΠ. ΔΕΛΑΣΑΛ ΓΗΠ. ΔΕΛΑΣΑΛ
   
17:00-18:00 ΠΡΟΠΑΙΔΙΚΟ 19:00-20:00 ΤΖΟΥΝΙΟΡ 17:00-18:00 Babini   16:45-17:45 ΝΕΩΝ
ΓΗΠ. ΔΕΛΑΣΑΛ ΓΗΠ. ΔΕΛΑΣΑΛ ΓΗΠ. ΔΕΛΑΣΑΛ   ΓΗΠ. ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ
17:15-18:30 ΝΕΩΝ 17:30-18:30 ΠΑΙΔΙΚΟ
ΓΗΠ. ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΓΗΠ. ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ
18:15-19:30 ΠΑΙΔΙΚΟ 18:15-19:15 ΠΡΟΠΑΙΔΙΚΟ
ΓΗΠ. ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΓΗΠ. ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!!
ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ 10 ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΑΕ ΡΕΤΖΙΚΙΟΥ ΣΤΟ "KOPAONIK CUP" ΣΕΡΒΙΑΣ

 

 

 

   Για ακόμη μία χρονιά η ΑΕ ΡΕΤΖΙΚΙΟΥ συμμετείχε σε τουρνουά ποδοσφαίρου( και μάλιστα εκτός Ελλάδος ) το «KOPAONIK CUP» το οποίο διεξήχθη σε ένα από τα καλύτερα μέρη της Σερβίας στο ΚΟΠΑΟΝΙΚ σε υψόμετρο 1200 μέτρων , σε ένα καταπράσινο μέρος οι αθλητές μας απόλαυσαν ένα διαφορετικό τουρνουά με πολύ καλές ομάδες από διάφορες χώρες οι οποίες έχουν διαφορετική ιστορία στο ποδόσφαιρο .

Όσοι συμμετείχαν σ’ αυτό το τουρνουά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν ένα από τα ωραιότερα  χιονοδρομικά της Ευρώπης .Να γνωρίσουν από κοντά την ποδοσφαιρική νοοτροπία των άλλων χωρών και να γνωρίσουν παιδιά άλλων χωρών .

Θα θέλαμε για ακόμη μια φορά να ευχαριστήσουμε τους γονείς που παρά τις δύσκολη οικονομική συγκυρία που περνάνε, έδωσαν την ευκαιρία στα παιδία τους να συμμετάσχουν σε αυτό το τουρνουά.      

ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΚΥΠΕΛΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ....

                         

ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΠΑΙΔΙΚΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΠΗΓΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ...                                                                                                      

ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ...

 

 

 

 

 ΤΡΙΠΛΕΤΑ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ..

Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΦΑΓΗΤΟΥ....

ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ....

 

Η ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ..ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ..

ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ...

ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ  ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο Κος ΓΙΑΝΝΗΣ...

ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ....

ΟΛΟΙ Η ΠΑΡΕΑ ΣΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΟΠΑΟΝΙΚ...

ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΤΟΥΡΝΟΥΑ...........

Tαχυδύναμη στο ποδόσφαιρο. Τι είναι και πως βελτιώνεται!

 

Tαχυδύναμη  στο ποδόσφαιρο. Τι είναι και πως βελτιώνεται!

 

 

 

 

 

Η ταχύτητα και η δύναμη αποτελούν αναπόσπαστα τμήματα της καλής φυσικής κατάστασης και απαιτούνται σε όλες τις κινήσεις που κάνει ένας αθλητής. Ο συνδυασμός ταχύτητας και δύναμης είναι η ταχυδύναμη.

 

Εδώ και πολλά χρόνια, προπονητές και ποδοσφαιριστές προσπαθούν να βελτιώσουν την ταχυδύναμη ώστε να βελτιώσουν την απόδοσή τους. Τα τελευταία χρόνια, η ειδική μέθοδος προπόνησης για τη βελτίωση της ταχυδύναμης ή της εκρηκτικότητας λέγεται πλειομετρική.

 

Ο όρος πλειομετρική χρησιμοποιείται για να περιγράψει την μέθοδο της προπόνησης που έχει στόχο την ενίσχυση της εκρηκτικότητας διαμέσου δυνατών μυικών συστολών. Όταν αναφερόμαστε στον όρο συστολή εννοούμε την ανάπτυξη τάσης σε ένα μυ, είτε αυτός βραχύνεται (μειομετρική -σύγκεντρη), είτε επιμηκύνεται (πλειομετρική - έκκεντρη), είτε διατηρεί το μήκος του σταθερό (ισομετρική).

 

Στην πλειομετρική, η τάση που αναπτύσσεται στο μυ είναι μικρότερη από την εξωτερική αντίσταση. Έτσι ο μυς επιμηκύνεται, δηλαδή τα προσφυτικά του σημεία απομακρύνονται. Ο μυς λοιπόν εδώ φρενάρει την κίνηση.

 

Μηχανισμός μυικών συσπάσεων

 

Η μέγιστη δύναμη που μπορεί να αναπτύξει ένας μυς επιτυγχάνεται στη διάρκεια μιας γρήγορης έκκεντρης συστολής. Ωστόσο, θα πρέπει να τονίσουμε ότι σπάνια σε μια κίνηση ο μυς πραγματοποιεί έναν μόνο τύπο συστολής.

 

Όταν πραγματοποιείται μια σύγκεντρη συστολή (όπου ο μυς βραχύνεται), ακολουθώντας μια έκκεντρη συστολή (όπου ο μυς επιμηκύνεται), τότε η δύναμη που παράγεται αυξάνεται δραματικά.

 

Αν ένας μυς τεντώνεται, μεγάλο μέρος της ενέργειας που απαιτείται για τη διάταση χάνεται με τη μορφή θερμότητας, αλλά μέρος αυτής της ενέργειας μπορεί να αποθηκευτεί στα ελαστικά τμήματα του μυός.

 

Η αποθηκευμένη αυτή ενέργεια είναι διαθέσιμη στον μυ μόνο στην επόμενη συστολή. Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι αυτή η ενίσχυση της ενέργειας χάνεται εάν την έκκεντρη συστολή δεν την ακολουθήσει αμέσως μια σύγκεντρη συστολή.

 

Για να εκμεταλλευτεί αυτήν τη δύναμη, ο μυς πρέπει να συσπαστεί στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα. Η όλη διαδικασία αποκαλείται συχνά «κύκλος μείωσης διάτασης» και αποτελεί τον υποκείμενο μηχανισμό της πλειομετρικής προπόνησης.

 

Πλειομετρικές ασκήσεις στο ποδόσφαιρο

 

Ο χρυσός κανόνας για την ένταξη των πλειομετρικών ασκήσων σε κάθε άθλημα είναι η επιλογή και η προσαρμογή τους στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε αθλήματος. Ο Προπονητής Ποδοσφαίρου σας έχει ετοιμάσει μια σειρά από πλειομετρικές ασκήσεις, ειδικά προσαρμοσμένες για τον ποδοσφαιριστή.

 

Προσοχή! Αυτοί είναι κανόνες που θα πρέπει πάντα να έχετε υπόψη σας πριν να ξεκινήσετε πλειομετρική προπόνηση:

 

  • Πριν την πλειομετρική προπόνηση είναι απαραίτητο να πραγματοποιείτε προθέρμανση που θα συνίσταται σε 5-10 λεπτά ελαφριάς αεροβικής άσκησης και θα ακολουθείται από 5-10 λεπτά δυναμικών διατάσεων όλων των μυικών ομάδων.
  • Η πλειομετρική προπόνηση θα πρέπει να πραγματοποιείται στην αρχή των προπονήσεων, πριν την προπόνηση αντοχής ή την προπόνηση με μπάλα. Οι μύες θα πρέπει να είναι ξεκούραστοι.
  • Η πλειομετρική προπόνηση δεν θα πρέπει να αφήνει τους παίκτες εξαντλημένους ή κουρασμένους. Η προπόνηση θα πρέπει να σταματάει όσο ακόμα οι παίκτες έχουν δυνάμεις. Έτσι θα αποφύγετε τους τραυματισμους και το πιάσιμο.
  • Οι ασκήσεις θα πρέπει να πραγματοποιούνται σε γρήγορους ρυθμούς και με τη μεγαλύτερη δυνατή ένταση. Για παράδειγμα, στις εκτινάξεις, ο χρόνος παραμονής στο έδαφος θα πρέπει να είναι ο μικρότερος δυνατός.
  • Αφήστε τους παίκτες να ξεκουραστούν ανάμεσα σε κάθε άσκηση. Δύο λεπτά ξεκούραση είναι φυσιολογικός χρόνος. Να θυμάστε ότι σκοπός των πλειομετρικών ασκήσεων δεν είναι να κουράζονται οι παίκτες. Δώστε περισσότερο σημασία στη σωστή εκτέλεση και την σωστή τοποθέτηση του σώματος, παρά στην ποσότητα.
  • Η πλειομετρική προπόνηση στο ποδόσφαιρο δεν θα πρέπει να περιλαμβάνει πάνω από 120 επαφές στο έδαφος για κάθε μυική ομάδα ανά προπόνηση.
  • Δύο προπονήσεις την εβδομάδα με 24-48 ώρες διάστημα μεταξύ των προπονήσεων είναι υπεραρκετές κατά την περίοδο προετοιμασίας. Μία προπόνηση την εβδομάδα είναι αρκετή κατά την περίοδο αγώνων.
  • Εννοείται ότι σε περίπτωση που κάποιος παίκτης νιώσει τράβηγμα σε κάποιον απ' τους μύες του κατά τη διάρκεια της προπόνησης, πρέπει να σταματήσει αμέσως.
  • Υπάρχει μια ακόμη πολύ σημαντική προϋπόθεση για την πραγματοποίηση της πλειομετρικής προπόνησης: Οι παίκτες πρέπει να έχουν χτίσει μια καλή φυσική κατάσταση πριν να ξεκινήσουν. Σε αντίθετη περίπτωση, η πλειομετρική προπόνηση κάνει περισσότερο κακό παρά καλό. Η πλειομετρική προπόνηση μετατρέπει τη δύναμη σε ταχυδύναμη και εκρηκτικότητα. για να γίνει αυτό, όμως, η δύναμη θα πρέπει να υπάρχει ήδη.

 

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΧΑΦ.....

 

Οι ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται στο κέντρο, έχοντας να καλύψουν ένα μεγάλο χώρο του γηπέδου και συνήθως ένα πολλαπλό ρόλο, πρέπει να είναι δυναμικοί, συγκεντρωμένοι-προσηλωμένοι στο ρόλο τους, να ενεργούν με εξυπνάδα, επιμονή και αποτελεσματικότητα.

Πρέπει ανάλογα και με την τοποθέτησή τους, να κατευθύνουν και να οργανώνουν τους υπόλοιπους παίκτες.

Και βέβαια απαραίτητο στοιχείο είναι να έχουν ηγετική προσωπικότητα.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός καλού μέσου, στο σύγχρονο ποδόσφαιρο είναι:

1.  Ακριβής  μακρινή και κοντινή πάσα.

2. Υποδοχή και αλλαγή κατεύθυνσης (στροφή) κάτω από μεγάλη πίεση.

3. Σουτ από κοντινή και μακρινή απόσταση.

4. Καλός έλεγχος (dribbling) για την κατοχή της μπάλας αλλά και τη διείσδυση.

5. Επιθετική και αμυντική κεφαλιά.

6. Τάκλιν

7. Σέντρες από διάφορες θέσεις και γωνίες

Οι ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται στη μεσαία γραμμή θα πρέπει:

Α. Σε σχέση με την ομάδα – αμυντική λειτουργία.

Να ασκούν πίεση στον αντίπαλο  για να του αποσπάσουν την μπάλα.

Να βοηθούν στην  πίεση στην μπάλα, να υποστηρίζουν και να δημιουργούν ισορροπία.

Να καθυστερούν την επίθεση του αντιπάλου, με τη μείωση των χώρων.

Να λειτουργούν σε ζώνη, μαν του μαν ή σε συνδυασμένη άμυνα.

Να έχουν γρήγορες επιστροφές-τρεξίματα για να βρεθούν πίσω από τη μπάλα.

Να έχουν γρήγορη μετάβαση από την επίθεση στην άμυνα.

Να επικοινωνούν με τους άλλους χαφ, τους αμυντικούς και τους επιθετικούς.

Β. Σε σχέση με την ομάδα – επιθετική λειτουργία:

Οι ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται στη μεσαία γραμμή θα πρέπει:

Να προσφέρουν υποστήριξη πίσω και μπροστά από τη μπάλα.

Να έχουν γρήγορη μετάβαση από την άμυνα στην επίθεση.

Να κάνουν θετικά-ουσιαστικά  τρεξίματα-κινήσεις προς την επίθεση (με ή χωρίς την μπάλα)

Να διατηρούν την ισορροπία και τη μορφή-σχηματισμό της ομάδας.

Να μεταφέρουν το παιχνίδι από τους αμυντικούς στους επιθετικούς.

Να  προσφέρονται  στο πλάτος και στο βάθος.

Να κάνουν κινήσεις για να δημιουργήσουν και να εκμεταλλευτούν χώρους ατομικά αλλά και για τους συμπαίκτες τους.

Να αλλάζουν το ρυθμό του παιχνιδιού (υψηλός ρυθμός κ.λπ.)

Να κάνουν κινήσεις στην πλάτη των επιθετικών (κρυφός κυνηγός).

Να σουτάρουν από μακριά και από κοντά και να έχουν καλά ”τελειώματα”.

Να μπορούν να συνδυάζονται στο χώρο του κέντρου και στο επιθετικό “τρίτο”.

 
 

 

 

 

ME & YOU

 TO ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ........

 

Σελίδα 1 από 2

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΡΕΤΖΙΚΙΟΥ
ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
ΕΔΡΑ: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΕΥΚΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΑ: ΑΝΘΕΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑΣΕΜΝΙΩΝ
, ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΤΚ 57010
ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ: ΑΝΘΕΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑΣΕΜΝΙΩΝ, ΠΕΥΚΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945770330 & 6977625787
EMAIL: info@aeretzikiou.gr